Thursday, July 7, 2011

~ Nur Hani Awfiyah ~

                                                               
Nur Hani Awfiyah, itulah nama yg tlh diberi utk mu..
Bagaimana indahnya nama mu, begitulah juga comelnya wajah mu..
Kali pertama memandang wajah mu, hati ku sudah jatuh sayang..
Walaupun kita belum pernah ditemukan, namun aku masih mengharap masanya akan tiba..
Tapi bila aku pun tak tahu, aku masih terus berharap..
Baby Hani.., 
Terima kasih kpd keluarga mu yg tlh memberi peluang kpd aku..
Utk menjadi ibu angkat kpd mu..
Umi.., gelaran yg tlh diberikan utk ku..
Umi Ani.., aku suka..


                                                                                                                                                 
Nur Hani Awfiyah...
Umi Ani masih tetap menaruh harapan.., harapan agar kita ditemukan..
Mungkin masa masih belum mengizinkan kita bertemu..
Biarlah.., Umi Ani akan tetap sabar menanti..
Menanti saat2 yg menggembirakan itu..
Tapi bila agaknya ya....
Harap2 biarlah sempat kita ditemukan..
Sebelum Umi Ani.....





Nur Hani Awfiyah...
Jadilah seorg anak yg akan dpt membanggakan keluarga..
Jadilah seorg anak yg soleh dan sentiasa bahagiakan keluarga..
Hargailah segala pengorbanan ibu dan bapa mu nanti..
Umi Ani hanya dpt mendoakan semuga Baby Hani akan menjadi seorg anak yg berguna pd keluarga..
Sayangilah dan taatilah mereka selalu
Agar Baby Hani akan sentiasa dirahmati oleh Nya... 
Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment