Saturday, February 5, 2011

Biarkan Aku Menangis :'(

06hb Feb 2011, pkul 12:15 tengah mlm..., entah mengapa tetiba air mata mengalir. Hati aku mnjdi syu sngt. Entah apa yg aku sdihkan, aku sndiri pun x pasti.....
Sbenarnya aku bru hbis menonton cerekarama brtjuk "Biarkan Aku Menangis". Sdih sngt...kisah anak yg durhaka pd ibunya..., nmun nsib baik aku bukannya spt itu....
Sudah mnjdi adat di dunia ini....bila seseorg yg mnyayangi kita brada di dpan mta, kita abaikan ksih syangnya. Kita aniaya hdupnya yg tlh mbsarkan kita dgn pnuh ksih syang. Stlh ktiadaannya, brulah kita menyesali dan mratapi di atas sgala prbuatan kita itu.... Dah x ada gunanya...."nsi sudah mnjdi bubur"...
Itulah sinopsis crita yg aku bru tonton tdi...menyayat hti.... 
Apakah yg akan aku tempuhi di msa akn mndtg nnti? Adakah aku akan dilayan dan dikasihi oleh org yg aku syg....? Atau adakah aku jga akn mnerima nsib yg sma spt drama yg aku tonton tdi...?
Smua itu mnjdi tnda-tnya krana siapalah aku utk mbicarakan sesuatu yg x pasti ini....


Thanks For Reading :)

2 comments:

  1. langsung tak de cter nie kat intenet puas dh sye cri..pls bgi link nk tgk sngat...lagi 1 cter mr. labuci..yg che ta berlakon.

    ReplyDelete